Recenzia hry A Steel Beasts Pro RE.

Možno mi niekto vysvetlí, prečo je civilizácia, ktorá prišla s flakánonovými a antigravskými čižmami, tak obmedzená z hľadiska konštrukcie tanku? Goliáš z UT3 jasne kopíruje Leopard 2A5, ktorý vznikol pred 10 rokmi. Jeho počítač nemôže opraviť pohyb terča. Leopard sa navyše nemôže zahaliť do dymovej clony a hádzať obranné granáty. Nemôže dosiahnuť rýchlosť 45 míľ / h a nemá zariadenie na nočné videnie. Je úbohý!

Moderné bojové vozidlá sú inteligentné a zložité. Steel Beasts je drsný simulátor, ktorý vás naučí riadiť, strieľať a riadiť tankovú jednotku. Desiatky vynikajúcich tutoriálov vám predstavia niekoľko typov tankov Leopard a Abrams. Kvalita pokynov a nedostatok ruských a britských tankov vyzerá čudne. Ale kým si neuvedomíte, že tento produkt bol vyvinutý špeciálne pre americké, nemecké a škandinávske jednotky. Keď vývojári eSim na fóre píšu, že „nejde o hru“, nežartujú. Prečo? Pretože tanková škola nepotrebuje spoločnosti a prostredia ako Crysis. Sólové misie vás zavedú do sveta bez tieňov, vyhladzovania a následných efektov. Niekedy musíte preraziť borovicový les alebo trávnaté rokliny, ale vyzerá to biedne. Našťastie sila simulátora spočíva v AI,a „živé“ misie odvracajú pozornosť od grafickej zložky.

Moderné tankové boje sú predovšetkým o načasovaní a náročnej taktickej práci. Je to vzrušujúce. Ak vidíte T72, potom s najväčšou pravdepodobnosťou uvidí vás. Na bojisku nie je potrebné odpočívať a relaxovať.

Ostreľovanie môže zničiť tank kdekoľvek na ceste. Je to krutý svet, ale našťastie existujú nastavenia obtiažnosti a možnosť zmeniť nádrž v prípade poruchy. V niektorých scenároch budete musieť veliť desiatkam jednotiek: pechota, strojárske vozidlá, delostrelectvo. Pomocou elegantnej mapy je plánovanie bitiek jednoduché. SB Pro PE je vrcholná vojnová hra.

Náhodné prvky a výkonná umelá inteligencia udržujú misie vždy čerstvé. Vstavaný editor zaisťuje, že kupujúci získa iba pár chýb a stovky herných skriptov vytvorených hráčmi. K hre si môžete dokúpiť aj doplnok. SB je najlepší simulátor na spoznávanie všetkých zložitostí modernej vojny.