Recenzia Canon EOS 60D

Spoločnosť Canon predstavuje sériu EOS 60d, nové modely, ktoré dopĺňajú populárnu a oceňovanú sériu digitálnych zrkadloviek EOS. Ako náhrada fotoaparátu Canon EOS 50d je fotoaparát EOS 60d určený pre fotografov, ktorí chcú zdokonaliť svoje fotografické schopnosti. Tieto modely sú mimoriadne efektívne a ponúkajú množstvo kreatívnych funkcií, nové sklopné LCD displeje a vylepšený vzhľad a ergonómiu - to všetko umožňuje amatérskym fotografom robiť vynikajúce fotografie a nahrávať filmy v režimoch vysokého rozlíšenia až 1080p (Full-HD) pre jedinečné výsledky v kreatívnej fotografii.

Vysoká rýchlosť, vysoké rozlíšenie.

V prípade použitia 18 megapixelových snímačov APS-C poskytujú fotoaparáty Canon EOS 60d vysoké úrovne. detaily a zväčšenie ohniskovej vzdialenosti fotografického objektívu 1,7-násobne, čím sa vytvoria fotografie takmer veľkosti plagátu s rôznymi pomermi strán. Výkonné vstavané procesory série Kenon DIGIC4 spracúvajú statické obrazové dáta zo štvorkanálových výstupov CM-OS vysokou rýchlosťou, čím zaručujú neuveriteľne presné farebné tóny a sériu 58 fotografií JPEG s vysokým rozlíšením rýchlosťou až 5,6 statických snímok za sekundu.

Štandardný rozsah citlivosti ISO 100 - 6400 je možné rozšíriť na ISO 12 800, čo umožňuje získať jasný obraz s minimom šumu za zlých svetelných podmienok. 9-bodový systém automatického zaostrovania (AF) s nitkovým krížom na všetkých snímačoch poskytuje rýchle a presné zaostrenie s ultravysokým citlivým stredovým bodom pre fotografické objektívy s clonou vyššou ako 2,8. Preto môžu fotografi kreatívne využívať malú hĺbku ostrosti pri snímaní portrétov alebo na čo najpresnejšiu reprodukciu atmosféry fotografií.

Fotoaparát Canon EOS 60d je vybavený systémami automatického merania expozície Canon IF-CL, ktoré boli prvýkrát použité v populárnych modeloch radu EOS 7d, so 63-násobným dvojvrstvovým zónovým snímačom. Systémy automatického zaostrovania poskytujú informácie o pozíciách vašich objektov a tieto informácie sú doplnené informáciami o svietivosti a farbách, aby sa dosiahla presná a konzistentná expozícia pre každú situáciu. Vstavané vysielače Speed-lite vám dávajú možnosť ovládať viac bleskov série EX pre najkreatívnejšie osvetlenie.

Fotenie z ľubovoľného uhla.

Nový 7,9 cm (3 palcový) uhlopriečný displej LCD s rôznymi uhlami, pomerom strán 3 x 2 a rozlíšením matice 1 020 000 bodov poskytuje ďalšiu flexibilitu a umožňuje fotografovi sledovať rám v neuveriteľných detailoch. Širokouhlé LCD obrazovky s premenlivými uhlami sklonu vám pomôžu zachytiť zábery z ťažkých uhlov; v kombinácii s Live-View to umožňuje zachytiť požadovanú kompozíciu v situáciách, keď nie je možné použiť hľadáčik. Rozširujú sa tak možnosti fotografovania divokej zveri, a to ak je fotoaparát nad hlavou alebo na úrovni terénu. Vodotesný a antireflexný ochranný povlak displeja zaisťuje viditeľnosť aj pri jasnom svetle z rôznych uhlov.

Veľa kreatívnych režimov.

Nové funkcie Basic + umožňujú fotografom ľahko pridať k obrázkom svoje vlastné umelecké fotografické efekty bez toho, aby museli meniť základné nastavenia. Je možné najpresnejšie zachytiť atmosféru scény fotografovaním so skutočným osvetlením a typom scény pomocou režimu Portrét, Krajina, Detail, Šport, Nočná fotografia alebo Kreatívny AUTO ... A pri snímaní s funkciou Basic + je možné dosiahnuť rôzne fotografické efekty, napríklad „Denné svetlo“, „Zamračené“ alebo dokonca „Západ slnka“, alebo použiť jednotlivé režimy Picture Style, vrátane podobných štýlov ako „Soft“, “ Živé farby "," Teplé "alebo"Prostý".

Fotoaparát Canon EOS 60d poskytuje viac možností pre kreatívnych používateľov, ktorí chcú rozšíriť svoje tvorivé obzory, a ponúka množstvo nových funkcií na snímanie fotografií v najvyššej kvalite a pridávanie efektov priamo do vašej digitálnej zrkadlovky. Výkonný procesor Canon-DIGIC 4 podporuje spracovanie obrázkov RAW vo fotoaparáte, čo fotografom umožňuje upraviť podobné vlastnosti, ako je jas, kontrast, vyváženie bielej, opraviť skreslenie alebo dokonca chromatickú aberáciu. Upravené fotografie je možné uložiť vo formátoch JPEG na tlač, prenos do počítača alebo na odoslanie na internet.

Pre fotografov, ktorí chcú k svojim snímkam pridať bonusové efekty bez nutnosti kupovať drahý softvér, ponúka fotoaparát EOS 60d celý rad nových umeleckých fotografických filtrov, ktoré sa špeciálne používajú v ich fotoaparátoch. Napríklad existujú filtre - Zrnitá čierna a biela, Mäkké zaostrenie, Efekt hračkárskeho fotoaparátu a Efekty miniatúr. Dávajú fotografom príležitosť získať obrázky rôznych štýlov a vytvoriť tematickú kolekciu, ktorá napríklad pre reportážnu fotografiu použije napríklad „Grainy Black & Light“. Soft Focus uľahčuje dosiahnutie najhladších odtieňov ľudskej pokožky pre portréty.

Zachytenie videa EOS: Video vo vysokom rozlíšení s ovládaním Full Image!

Fotoaparát Canon EOS 60d, ktorý neobmedzuje fotografov iba na snímanie statických záberov, zaznamenáva videozáznamy v rozlíšení HD 1920 x 1080 pri rôznych užívateľsky voliteľných snímkových frekvenciách, vrátane 30, 25 a 24 fotografií za sekundu a videa v rozlíšení 720p pri 50 a 60 snímkach za sekundu. V režime videorámovania sa záznam uskutočňuje na ploche matice s plochou 640 x 480 pixelov. Výsledkom je sedemnásobné zvýšenie ohniskovej vzdialenosti fotografického objektívu.

Úplné ručné ovládanie v režime nahrávania videoklipov vám umožňuje sami nastaviť expozíciu a zaostrenie a používať širokú škálu objektívov Canon EF. Prítomnosť konektorov pre externý mikrofón a možnosť nastavenia úrovne. Záznam zvuku zaručuje, že zvukové stopy zodpovedajú kvalite zaznamenaného videoklipu.

Pre tých, ktorí chcú zdieľať obrázky so svojimi priateľmi a známymi, sú vstavané porty HDMI s funkciami ovládania domácej elektroniky (HD-MICEC), ktoré umožňujú prezeranie videoklipov a fotografií na všetkých moderných televízoroch HD a diaľkové ovládanie fotoaparát pri použití bežného diaľkového ovládania televízora.

Pôsobivé funkcie.

Fotoaparát Canon EOS 60d má úplne nové a dobre vyrobené telo, kombinuje ergonomické tvary so zakrivenými líniami a nové rozloženie kláves pre najrýchlejšie a najpohodlnejšie ovládanie procesu snímania. Bežne používané ovládacie prvky fotoaparátu sú zoskupené pre ľahký prístup. Ovládacie kolieska, multifunkčné ovládače a kláves SET sú teraz spojené do jedného multifunkčného príkazového voliča, čo umožňuje fotografovi rýchly prístup k ponukám a zmenu nastavení jednou rukou. Prepínače režimov sú vybavené blokovacím tlačidlom, aby sa zabránilo náhodným zmenám nastavení pri fotografovaní.

Vyhradené operačné klávesy poskytujú fotografovi okamžitý prístup k najpoužívanejším parametrom fotografie a ovládacím prvkom prehrávania a zobrazenia fotografie. Funkcie radu klávesov je možné meniť podľa osobných preferencií fotografa. Na snímanie krajiny s dokonale rovnou horizontálnou čiarou je možné zapnúť displej vodorovnej elektronickej úrovne. v hľadáčiku alebo na displeji Live-View. To pomôže vyladiť kompozíciu a vylúčiť potrebu ďalších úprav.

Fotoaparát Canon EOS 60d je jedným z najnovších fotoaparátov spoločnosti Canon, ktorý podporuje vysokokapacitné pamäťové karty SD-XC s veľkosťou až 2 terabajty, čo vám umožňuje nahrávať HD video a fotografie vo formátoch RAW a JPEG vo vysokom rozlíšení bez nutnosti výmeny pamäte kariet. Na optimalizáciu správy veľkých knižníc obrázkov vo fotoaparáte môžu používatelia fotoaparátu EOS 60d hodnotiť svoje vlastné obľúbené fotografie - od 1 do 6 -, aby mohli rýchlo nájsť požadované fotografie a zobraziť ich. Po prenose fotografií z fotoaparátu do počítača budú tieto značky k dispozícii v mnohých aplikáciách na úpravu a správu fotografií, najmä v softvéri Kenon DP-P.

Hlavné parametre fotoaparátu EOS 60d:

* 18-megapixelový snímač APSC CMOS

* Rozšírená kreativita s funkciami Basic +