Recenzia hry FIFA 08.

Futbal nie je otázkou života a smrti - je to oveľa dôležitejšie, ale bohužiaľ to EA nepochopila, rovnako ako nepochopila s nádejou, že milióny futbalových fanúšikov čakajú na svojich potomkov. Tento rok sa pred nami rysoval duch originality tvárou v tvár režimu „Be a Pro“, ale poďme si všetko porozprávať.

Nájdite 5 rozdielov - toto je hra, ktorú s nami vývojári hrajú posledný rok. Ako obvykle sme dostali kokteil kozmetických vylepšení, ktoré sa dotkli takmer všetkého: hráči dostali nové účesy (a la Sasha Aliev po búrlivej noci), pridali predsezónne zápasy a súboje v zimnom počasí, prepracovali prihrávku za ťah, brankári sa stal jednoducho šialeným. A vo všeobecnosti je oveľa ťažšie hrať, takže sa neponáhľajte s nastavením úrovne Worls Class v nastaveniach. Pokiaľ ide o grafiku, zdá sa, že na ňu pri vytváraní hry zabudli - všetko je v rovnakom štádiu, máme pred sebou rovnaký olizovaný engine FIFA 2003. Boli ale pridané nové štadióny a 3 nové ligy: neexistovala ukrajinská jeden, ale objavila sa Austrália. Nie, samozrejme, chápem, že toto je celý kontinent, ale nie je tam žiadny futbal,a pri takomto tempe môžeme očakávať hlavnú ligu Antarktídy vo FIFA 09. Čo sa týka „soundtracku“, je povinný pre počúvanie aj mimo hry, nie je hriechom vziať si na dovolenku takúto sviatočnú atmosféru. EA však vždy bola známa výberom hudby a dávala priestor mladým.

Prejdime teraz k režimu „Be a Pro“ - nebyť jeho, hra by bola takmer FIFA 07, iba s aktualizovaným „prestupovým“ zoznamom. Ako viete, príslovie „Jeden nie je bojovníkom v tejto oblasti“ tu stráca zmysel a stáva sa z vás macho, ktorý vinie finty 10 ľudí, ale toto hrá dopredu: rôzne pozície - rôzne ciele.

Tím hrá bez vašej účasti, ale ak ste si vybrali gigantov ako Chelsea alebo Faerské ostrovy, potom váš tím nebude mať problém so strelenými gólmi. Ak sériu poznáte už niekoľko rokov, potom nebudete mať problémy so získaním lopty, s hraním napríklad ako strelec, hlavnou vecou je včasné otvorenie a budete šťastní. Režim je celkom zaujímavý, ale ďaleko od extázy. Aj keď, ak máte v okolí priateľov alebo aspoň niekoho, potom vám urobia radosť, pretože do procesu môžete zapojiť viac ľudí a súťažiť s nimi v predmete, ktorý viac nituje hlavy alebo bude rýchlejšie odstránený z poľa. , dostávajúc rôzne úlohy pre každý zápas. Nová časť je všeobecne mocne nasmerovaná na družstvo - jedná sa jednak o notoricky známy režim, jednak o hru liniek s priateľmi, kde každý ovláda obranu aj útok.

Klinických pesimistov ale tieto inovácie nemôžu potešiť a túto hru hodnotím zaslúžene, uvedomujúc si, že je ťažké prísť s niečím novým v tomto žánri. Okrem toho, pokiaľ ide o mňa, režim „Be a Pro“ skutočne čerpá z hry, a ak nie ste pripravení o priateľov, potom je všetko iba elegantné.